Kasut Sekolah Piihan Ramai Dari Pallas

Tiba je hujung tahun, antara benda wajib mestilah beli keperluan sekolah anak-anak. Si Ilham masuk Darjah 2, Gegirl masuk Darjah 1 dan Ash masuk Tadika. Yeayyy!
Macam tahun sebelum ni, pilihan I mestilah kasut sekolah dari Pallas. Ada pelbagai pilihan untuk setiap peringkat umur.

Berjam jam di sekolah, nak turun tangga dan buat pelbagai aktiviti, I nak pastikan kaki anak-anak selesa. Kasut sekolah Pallas 204-031BK memiliki foam yang lebih tebal bagi keselesaan dan memberi perlindungan pada kaki anak. Kasut sekolah 205-0164BK ini juga sangat ringan sesuai dengan usia anak-anak.


Tapak kasut yang 205-0197BK diperbuat dari getah juga memastikan anak anak tak jatuh atau tergelincir terutama di tangga. Paling penting ianya senang dibersihkan. Habuk tak lekat. Ha senang lah kerja Mommy! Memang recommended lah.
Korang boleh dapatkan di pasaraya AEON , TESCO ataupun Mydin berhampiran. Malas keluar? Online boleh gais. Checkout this website www.wow2wee.com



 Korang dah siapkan barangan kelengkapan sekolah anak?



Toodles, xoxo 

Comments